Zasady współpracy PTD PARTNER.



Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór zasad i informacji, dzięki którym nasza współpraca będzie układać się w sposób prosty i przyjemny. Koniecznie przeczytaj ten dokument przed rozpoczęciem swojej pracy. Stosowanie się do zasad zagwarantuje obydwu stronom poprawne rozliczanie się z przychodów, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem podatkowym. Dokładamy wszelkiej staranność jeżeli chodzi o poprawność rozliczeń oraz ich pełną optymalizację. Dodatkowo udało nam się stworzyć dla Ciebie Panel Partnera, system który ułatwi naszą współpracę na wielu płaszczyznach takich jak:

  • podpis dokumentów
  • podgląd rozliczeń
  • historia przelewów
  • dodawanie faktur kosztowych
  • system poleceń

Prosimy o stosowanie się do poniższych zasad współpracy.



1. Dokumenty.

  1. Umowy dotyczące współpracy z nami prosimy wygenerować poprzez platformę – panel.ptdpartner.pl (dostępne po zalogowaniu w zakładce umowy).
  2. Umowy zostają podpisane i zawarte elektronicznie czyli jeśli po przeczytaniu umowy zaakceptujesz jej warunki to jest to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli o zawarciu umowy, a tym samym o jej zawarciu w świetle prawa.
  3. Umowy są podpisane i zawarte elektronicznie, dlatego nie musisz wysyłać nam skanów podpisanych umów. Będziesz miał możliwość wydrukowania skanu podpisanej umowy.
  4. Umowa zlecenie wygenerowana przez system panel.ptdpartner.pl nie jest podstawą do pracy.
  5. Po zakończonym roku każdy z dostawców otrzyma PIT-11. Będzie on umieszczony w systemie i gotowy do pobrania.
  6. Studenci, renciści i emeryci - prosimy o przesłanie do systemu skanu legitymacji stwierdzającej posiadanie praw studenta, rencisty, emeryta.
  7. We współpracy B2B wymagane jest wygenerowanie i podpisanie umowy współpracy. Opcjonalnie - jeżeli firma posiada swoich dostawców, których chce u nas rozliczyć, prosimy o dołączenie podpisanej listy z dostawcami.

2. Faktury.

  1. Dane do faktur:
    PTD PARTNER Sp. z o.o.
    ul. Franciszka Hynka 18/113
    80-465 Gdańsk
    NIP 5842862779
    KRS 0001148781
  2. Faktury kosztowe należy dodawać za pomocą platformy: panel.ptdpartner.pl. Zakładka - Faktury - Dodaj fakturę.
  3. Faktury nie mogą być pogniecione, brudne, rozmazane. Na jednym zdjęciu może znajdować się jedna faktura.
  4. Faktury za paliwo, części, serwis i inne rzeczy związane z prowadzoną działalnością partnerską powinny mieć numer rejestracyjny pojazdu zgodny z podanym w umowie.
  5. Faktury wystarczy dodać skanem lub dobrej jakości zdjęciem na Panel Partnera, nie trzeba wysyłać oryginałów pocztą.
  6. Rozliczamy wyłącznie opłacone faktury. Na fakturze musi być napisane, że została opłacona.
  7. Faktury należy wysyłać maksymalnie do godziny 23:59 w niedzielę, w okresie którym chcesz się rozliczyć. Faktury wgrane później będą brane pod uwagę dopiero w następnym tygodniu rozliczeniowym.
  8. Faktury z poprzedniego miesiąca można dodać maksymalnie do 5 dnia miesiąca następnego.

3. Kontakt.

  1. Głównym kanałem komunikacji jest email. Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy, nie zgadza Ci się przelew, masz problem z rozliczeniem napisz do nas maila. Jest to najszybsza forma kontaktu, zdecydowanie skuteczniejsza niż sms, bądź telefon.
    Prosimy o kontakt na poniższe adresy:
    biuro@ptdpartner.pl – sprawy ogólne
    dokumenty@ptdpartner.pl – sprawy dotyczące dokumentów
    rozliczenia@ptdpartner.pl - sprawy dotyczące rozliczeń
  2. Zanim wyślesz do nas zapytanie, zapoznaj się z www.ptdpartner.pl/faq. Zaoszczędzi to czasu Tobie i nam. Oczywiście, jeżeli nie znajdziesz tam odpowiedzi, napisz do nas.
  3. Jeżeli sprawa jest bardzo ważna i wymaga kontaktu telefonicznego prosimy o kontakt pod numerem telefonu 602 656 787.
  4. Jesteśmy dostępni dla Ciebie w następujących godzinach: poniedziałek-piątek 9:00-17:00
  5. PTD Partner nie ma wpływu na błędy w aplikacjach Bolt Food, Glovo, Stuart, Uber Easts, Xpress Delivery. Wszelkie sprawy związane z niedziałającą aplikacją lub kontem dostawcy prosimy kierować bezpośrednio do supportu danej firmy.

4. Rozliczenia.

  1. Koszty rozliczenia PTD Partner przy rozliczeniu tygodniowym osób fizycznych oraz studentów/uczniów poniżej 26 r. życia :
    Jedna aplikacja – 25 zł
    Dwie aplikacje – 45 zł
    Trzy aplikacje – 65 zł
  2. Przy rozliczeniu miesięcznym, niezależnie od liczby obsługiwanych aplikacji, kosz ten wynosi 40 zł.
  3. Przy współpracy B2B, koszt obsługi wynosi 30 zł za każde rozliczenie. Rozliczenia dokonywane są dwa razy w miesiącu: 15-tego dnia miesiąca oraz ostatniego dnia miesiąca. W przypadku rozliczenia miesięcznego (raz w miesiącu) kwota ta wynosi 50 zł.
    Usługodawca po zakończeniu okresu rozliczeniowego udostępni Usługobiorcy fakturę za pośrednictwem platformy panel.ptdpartner.pl. Usługobiorca zobowiązany jest do weryfikacji poprawności danych zawartych w fakturze, w szczególności dotyczących danych identyfikacyjnych, wartości usług oraz zastosowanych stawek podatku, w terminie 3 dni od daty udostępnienia faktury.
  4. System sam weryfikuje z jakich aplikacji korzystałeś w danym okresie rozliczeniowym. Prowizję pobieramy jedynie za aktywne aplikacje, na których zostały wykonane dostawy. Jeśli w danym okresie dostawca nie wykonywał pracy, to nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany kwoty prowizji po wcześniejszym poinformowaniu dostawców oraz do stosowania stałych lub tymczasowych promocji dotyczących danej aplikacji, obszaru lub grupy dostawców
  6. Informacje o wysokości prowizji są dostępne i aktualizowane na stronie głównej firmy: https://ptdpartner.pl/cennik/
  7. Rozliczenia są realizowane wg. ustawień na platformie ptdpartner.pl w zakładce Rozliczenia - Ustawienia Wypłaty. Zawsze rozliczamy saldo „do zera” od ostatniego rozliczenia.
  8. Rozliczenia dostawców aplikacji Bolt Food, Glovo, Stuart, Uber Easts, Xpress Delivery są rozliczani zgodnie z harmonogramem wypłat wybranej aplikacji. Wypłaty rozliczeń powyższych aplikacji są realizowane tego samego dnia, w którym otrzymujemy przelew środków od wybranego partnera.
  9. Okresy rozliczeniowe aplikacji:
    Bolt Food – okres rozliczeniowy aplikacji jest tygodniowy i trwa od poniedziałku od godziny 00:00 do niedzieli do godziny 23:59.
    Glovo – Okres rozliczeniowy w aplikacji Glovo trwa tydzień, od poniedziałku od godziny 00:00 do niedzieli do godziny 23:59. Raporty z aplikacji Glovo są wysyłane w środy lub czwartki. Szczegóły dotyczące wypłat gotówki są widoczne w zestawieniu, które kurier otrzymuje na swój adres e-mail bezpośrednio od firmy Glovo.
    Stuart - Okres rozliczeniowy w aplikacji Stuart trwa tydzień, od poniedziałku od godziny 00:00 do niedzieli do godziny 23:59. Zestawienia są przesyłane przez Stuart w środy lub czwartki.
    Uber Eats – okres rozliczeniowy aplikacji jest tygodniowy i trwa od poniedziałku od godziny 04:00 do następnego poniedziałku do godziny 03:59.
    Xpress Delivery – okres rozliczeniowy aplikacji jest dwutygodniowy. Trwa od 01 do 15 i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wypłata następuje do 2 tygodni po zamknięciu danego okresu.
  10. Zastrzegamy sobie jednak, że w przypadku gdy będą miały miejsce sytuacje, od których nie jesteśmy zależni (awarie banków, awarie aplikacji, dni wolne od pracy itp.), to wypłaty mogą zostać opóźnione. Zgodnie z umową wypłaty powinny zostać zrealizowane do 7 dni od daty rozliczenia.
  11. Proszę pamiętać, że mamy obowiązek opłacenia podatku VAT.
  12. Podatek od umowy najmu pojazdu (Podatek PPE) możesz zmniejszać dostarczając nam przez panel.ptdpartner.pl faktury kosztowe (paliwo, naprawy, części, akcesoria, myjnię itp.).
  13. Posiadamy również „Program Partnerski”, który służy uzyskaniu dodatkowych przychodów i darmowych rozliczeń. Partner polecający znajomego może skorzystać ze specjalnego linku, który jest dostępny w zakładce „Program Partnerski”. Twój znajomy musi rozliczyć się ze swoich dochodów co najmniej raz - dopóki tego nie zrobi, nie będziesz mógł wykorzystać darmowego rozliczenia.

5. Dodatkowe usługi.

Koszt usług dodatkowych:

  1. Korekta rozliczenia wstecz na życzenie dostawcy – 40 zł
  2. Wystawienie zaświadczenia o zarobkach lub innego dokumentu związanego ze współpracą – 50 zł (przesłanie skanu) ; 60 zł za przesłanie pocztą (polecony, priorytet)
  3. Obsługa komornicza – 50 zł za każde pismo
  4. Korekty ZUS – od 100 zł

Zasady współpracy zostały stworzone dzięki kilkuletniej pracy i dążeniom do maksymalnego poziomu zadowolenia naszych Partnerów, po to by nasza współpraca rozwijała się na jak najwyższym poziomie. Chcemy wychodzić na przeciw Twoim oczekiwaniom, ulepszając nasze działania tak abyś z czystym sumieniem i pełną chęcią nas polecał.