Zasady współpracy PTD PARTNER.



Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór zasad i informacji, dzięki którym nasza współpraca będzie układać się w sposób prosty i przyjemny. Koniecznie przeczytaj ten dokument przed rozpoczęciem swojej pracy. Stosowanie się do zasad zagwarantuje obydwu stronom poprawne rozliczanie się z przychodów, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem podatkowym. Dokładamy wszelkiej staranność jeżeli chodzi o poprawność rozliczeń oraz ich pełną optymalizację. Dodatkowo udało nam się stworzyć dla Ciebie Panel Partnera, system który ułatwi naszą współpracę na wielu płaszczyznach takich jak:

  • podpis dokumentów
  • podgląd rozliczeń
  • historia przelewów
  • dodawanie faktur kosztowych
  • system poleceń

Prosimy o stosowanie się do poniższych zasad współpracy.



1. Dokumenty.

  1. Umowy dotyczące współpracy z nami prosimy wygenerować poprzez platformę - ptdpartner.pl (dostępne po zalogowaniu w zakładce dokumenty).
  2. Umowy zostają podpisane i zawarte elektronicznie czyli jeśli po przeczytaniu umowy zaakceptujesz jej warunki to jest to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli o zawarciu umowy, a tym samym o jej zawarciu w świetle prawa.
  3. Umowy są podpisane i zawarte elektronicznie, dlatego nie musisz wysyłać nam skanów podpisanych umów. Będziesz miał możliwość wydrukowania skanu podpisanej umowy.
  4. Umowa zlecenie wygenerowana automatycznie na panelu pod adresem panel.ptdpartner.pl nie jest podstawą do pracy.
  5. W przypadku zawarcia umowy zlecenia oraz umowy najmu należy wypełnić również oświadczenie zleceniobiorcy i dodać skan dowodu rejestracyjnego pojazdu.
  6. Po zakończonym roku każdy z dostawców otrzyma PIT-11. Będzie on umieszczony w systemie i gotowy do pobrania.
  7. Studenci, renciści i emeryci - prosimy o przesłanie do systemu skanu legitymacji stwierdzającej posiadanie praw studenta, rencisty, emeryta.
  8. We współpracy B2B wymagane jest wygenerowanie i podpisanie umowy współpracy. Opcjonalnie - jeżeli firma posiada swoich dostawców, których chce u nas rozliczyć, prosimy o dołączenie podpisanej listy z dostawcami.

2. Faktury.

  1. Dane do faktur:
    PTD Partner Alicja Ślesicka
    Al. Jana Pawła II 1e/32
    80-462 Gdańsk
    NIP 579-205-17-53
  2. Faktury kosztowe należy dodawać za pomocą platformy: ptdpartner.pl. Zakładka - Faktury - Dodaj fakturę.
  3. Faktury nie mogą być pogniecione, brudne, rozmazane. Na jednym zdjęciu może znajdować się jedna faktura.
  4. Faktury za paliwo, części, serwis i inne rzeczy związane z prowadzoną działalnością partnerską powinny mieć numer rejestracyjny pojazdu zgodny z podanym w umowie.
  5. Faktury wystarczy dodać skanem lub dobrej jakości zdjęciem na Panel Partnera, nie trzeba wysyłać oryginałów pocztą.
  6. Rozliczamy wyłącznie opłacone faktury. Na fakturze musi być napisane, że została opłacona.
  7. Faktury należy wysyłać maksymalnie do godziny 23:59 w niedzielę, w okresie którym chcesz się rozliczyć. Faktury wgrane później będą brane pod uwagę dopiero w następnym tygodniu rozliczeniowym.
  8. Faktury z poprzedniego miesiąca można dodać maksymalnie do 5 dnia miesiąca następnego.

3. Kontakt.

  1. Głównym kanałem komunikacji jest email. Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy, nie zgadza Ci się przelew, masz problem z rozliczeniem napisz do nas maila. Jest to najszybsza forma kontaktu, zdecydowanie skuteczniejsza niż sms, bądź telefon.
    Prosimy o kontakt na poniższe adresy:
    biuro@ptdpartner.pl – sprawy ogólne
    dokumenty@ptdpartner.pl – sprawy dotyczące dokumentów
    rozliczenia@ptdpartner.pl - sprawy dotyczące rozliczeń
  2. Zanim wyślesz do nas zapytanie, zapoznaj się z www.ptdpartner.pl/faq. Zaoszczędzi to czasu Tobie i nam. Oczywiście, jeżeli nie znajdziesz tam odpowiedzi, napisz do nas.
  3. Jeżeli sprawa jest bardzo ważna i wymaga kontaktu telefonicznego prosimy o kontakt pod numerem telefonu 602 656 787.
  4. Jesteśmy dostępni dla Ciebie w następujących godzinach: poniedziałek-piątek 9:00-17:00
  5. PTD Partner nie ma wpływu na błędy w aplikacjach Bolt Food, Glovo, Stuart, Uber Eats, Wolt, Xpress Delivery. Wszelkie sprawy związane z niedziałającą aplikacją lub kontem dostawcy prosimy kierować bezpośrednio do suportu danej firmy.

4. Rozliczenia.

  1. Koszty rozliczenia PTD Partner:
    Jedna aplikacja – 25 zł
    Dwie aplikacje – 45 zł
    Trzy aplikacje – 65 zł
    System sam weryfikuje z jakich aplikacji korzystałeś w danym okresie rozliczeniowym. Prowizję pobieramy jedynie za aktywne aplikacje, na których zostały wykonane dostawy.
  2. Rozliczenia są realizowane wg. ustawień na platformie ptdpartner.pl w zakładce Rozliczenia - Ustawienia Wypłaty. Zawsze rozliczamy saldo „do zera” od ostatniego rozliczenia.
  3. Okresy rozliczeniowe aplikacji:
    Co tydzień - (Bolt Food, Stuart, Uber Eats)
    Co dwa tygodnie - (Glovo, Wolt, Xpress Delivery)
  4. Przelewy są realizowane do Państwa w monecie zaksięgowania środków od naszych Partnerów. Jeżeli oczekiwałeś przelewu od nas w danym tygodniu i z jakiegoś powodu go nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami poprzez maila rozliczenia@ptdpartner.pl
  5. Zastrzegamy sobie jednak, że w przypadku gdy będą miały miejsce sytuacje, od których nie jesteśmy zależni (awarie banków, awarie aplikacji, dni wolne od pracy itp.), to wypłaty mogą zostać opóźnione. Zgodnie z umową wypłaty powinny zostać zrealizowane do 7 dni od daty rozliczenia.
  6. Posiadamy również „Program Partnerski”, który służy uzyskaniu dodatkowych przychodów i darmowych rozliczeń. Partner polecający znajomego może skorzystać ze specjalnego linku, który jest dostępny w zakładce „Program Partnerski”. Twój znajomy musi rozliczyć się ze swoich dochodów co najmniej raz - dopóki tego nie zrobi, nie będziesz mógł wykorzystać darmowego rozliczenia.

5. Dodatkowe usługi.

Koszt usług dodatkowych:

  1. Korekta rozliczenia wstecz na życzenie dostawcy – 40 zł
  2. Wystawienie zaświadczenia o zarobkach lub innego dokumentu związanego ze współpracą – 40 zł (przesłanie skanu) + 10 zł za przesłanie pocztą (polecony, priorytet)
  3. Obsługa komornicza – 40 zł za każde pismo

Zasady współpracy zostały stworzone dzięki kilkuletniej pracy i dążeniom do maksymalnego poziomu zadowolenia naszych Partnerów, po to by nasza współpraca rozwijała się na jak najwyższym poziomie. Chcemy wychodzić na przeciw Twoim oczekiwaniom, ulepszając nasze działania tak abyś z czystym sumieniem i pełną chęcią nas polecał.