Zasady współpracy PTD PARTNER.
Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór zasad i informacji, dzięki którym nasza współpraca będzie układać się w sposób prosty i przyjemny. Koniecznie przeczytaj ten dokument przed rozpoczęciem swojej pracy. Stosowanie się do zasad zagwarantuje obydwu stronom poprawne rozliczanie się z przychodów, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem podatkowym. Dokładamy wszelkiej staranność jeżeli chodzi o poprawność rozliczeń oraz ich pełną optymalizację. Dodatkowo udało nam się stworzyć dla Ciebie Panel Partnera, system który ułatwi naszą współpracę na wielu płaszczyznach takich jak:
- podpis dokumentów
- podgląd rozliczeń
- historia przelewów
- dodawanie faktur kosztowych
- system poleceń
Prosimy o stosowanie się do poniższych zasad współpracy.
1. Dokumenty.
- Umowy dotyczące współpracy z nami prosimy wygenerować poprzez platformę – panel.ptdpartner.pl (dostępne po zalogowaniu w zakładce umowy).
- Umowy zostają podpisane i zawarte elektronicznie czyli jeśli po przeczytaniu umowy zaakceptujesz jej warunki to jest to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli o zawarciu umowy, a tym samym o jej zawarciu w świetle prawa.
- Umowy są podpisane i zawarte elektronicznie, dlatego nie musisz wysyłać nam skanów podpisanych umów. Będziesz miał możliwość wydrukowania skanu podpisanej umowy.
- Umowa zlecenie wygenerowana przez system panel.ptdpartner.pl nie jest podstawą do pracy.
- Po zakończonym roku każdy z dostawców otrzyma PIT-11. Będzie on umieszczony w systemie i gotowy do pobrania.
- Studenci, renciści i emeryci - prosimy o przesłanie do systemu skanu legitymacji stwierdzającej posiadanie praw studenta, rencisty, emeryta.
- We współpracy B2B wymagane jest wygenerowanie i podpisanie umowy współpracy. Opcjonalnie - jeżeli firma posiada swoich dostawców, których chce u nas rozliczyć, prosimy o dołączenie podpisanej listy z dostawcami.
2. Faktury.
- Dane do faktur:
PTD PARTNER Sp. z o.o.
ul. Franciszka Hynka 18/113
80-465 Gdańsk
NIP 5842862779
KRS 0001148781 - Faktury kosztowe należy dodawać za pomocą platformy: panel.ptdpartner.pl. Zakładka - Faktury - Dodaj fakturę.
- Faktury nie mogą być pogniecione, brudne, rozmazane. Na jednym zdjęciu może znajdować się jedna faktura.
- Faktury za paliwo, części, serwis i inne rzeczy związane z prowadzoną działalnością partnerską powinny mieć numer rejestracyjny pojazdu zgodny z podanym w umowie.
- Faktury wystarczy dodać skanem lub dobrej jakości zdjęciem na Panel Partnera, nie trzeba wysyłać oryginałów pocztą.
- Rozliczamy wyłącznie opłacone faktury. Na fakturze musi być napisane, że została opłacona.
- Faktury należy wysyłać maksymalnie do godziny 23:59 w niedzielę, w okresie którym chcesz się rozliczyć. Faktury wgrane później będą brane pod uwagę dopiero w następnym tygodniu rozliczeniowym.
- Faktury z poprzedniego miesiąca można dodać maksymalnie do 5 dnia miesiąca następnego.
3. Kontakt.
- Głównym kanałem komunikacji jest email. Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy, nie zgadza Ci się przelew, masz problem z rozliczeniem napisz do nas maila. Jest to najszybsza forma kontaktu, zdecydowanie skuteczniejsza niż sms, bądź telefon.
Prosimy o kontakt na poniższe adresy:
biuro@ptdpartner.pl – sprawy ogólne
dokumenty@ptdpartner.pl – sprawy dotyczące dokumentów
rozliczenia@ptdpartner.pl - sprawy dotyczące rozliczeń - Zanim wyślesz do nas zapytanie, zapoznaj się z www.ptdpartner.pl/faq. Zaoszczędzi to czasu Tobie i nam. Oczywiście, jeżeli nie znajdziesz tam odpowiedzi, napisz do nas.
- Jeżeli sprawa jest bardzo ważna i wymaga kontaktu telefonicznego prosimy o kontakt pod numerem telefonu 602 656 787.
- Jesteśmy dostępni dla Ciebie w następujących godzinach: poniedziałek-piątek 9:00-17:00
- PTD Partner nie ma wpływu na błędy w aplikacjach Bolt Food, Glovo, Stuart, Uber Easts, Xpress Delivery. Wszelkie sprawy związane z niedziałającą aplikacją lub kontem dostawcy prosimy kierować bezpośrednio do supportu danej firmy.
4. Rozliczenia.
- Koszty rozliczenia PTD Partner przy rozliczeniu tygodniowym osób fizycznych oraz studentów/uczniów poniżej 26 r. życia :
Jedna aplikacja – 25 zł
Dwie aplikacje – 45 zł
Trzy aplikacje – 65 zł
- Przy rozliczeniu miesięcznym, niezależnie od liczby obsługiwanych aplikacji, kosz ten wynosi 40 zł.
- Przy współpracy B2B, koszt obsługi wynosi 30 zł za każde rozliczenie. Rozliczenia dokonywane są dwa razy w miesiącu: 15-tego dnia miesiąca oraz ostatniego dnia miesiąca. W przypadku rozliczenia miesięcznego (raz w miesiącu) kwota ta wynosi 50 zł.
Usługodawca po zakończeniu okresu rozliczeniowego udostępni Usługobiorcy fakturę za pośrednictwem platformy panel.ptdpartner.pl. Usługobiorca zobowiązany jest do weryfikacji poprawności danych zawartych w fakturze, w szczególności dotyczących danych identyfikacyjnych, wartości usług oraz zastosowanych stawek podatku, w terminie 3 dni od daty udostępnienia faktury. - System sam weryfikuje z jakich aplikacji korzystałeś w danym okresie rozliczeniowym. Prowizję pobieramy jedynie za aktywne aplikacje, na których zostały wykonane dostawy. Jeśli w danym okresie dostawca nie wykonywał pracy, to nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany kwoty prowizji po wcześniejszym poinformowaniu dostawców oraz do stosowania stałych lub tymczasowych promocji dotyczących danej aplikacji, obszaru lub grupy dostawców
- Informacje o wysokości prowizji są dostępne i aktualizowane na stronie głównej firmy: https://ptdpartner.pl/cennik/
- Rozliczenia są realizowane wg. ustawień na platformie ptdpartner.pl w zakładce Rozliczenia - Ustawienia Wypłaty. Zawsze rozliczamy saldo „do zera” od ostatniego rozliczenia.
- Rozliczenia dostawców aplikacji Bolt Food, Glovo, Stuart, Uber Easts, Xpress Delivery są rozliczani zgodnie z harmonogramem wypłat wybranej aplikacji. Wypłaty rozliczeń powyższych aplikacji są realizowane tego samego dnia, w którym otrzymujemy przelew środków od wybranego partnera.
- Okresy rozliczeniowe aplikacji:
Bolt Food – okres rozliczeniowy aplikacji jest tygodniowy i trwa od poniedziałku od godziny 00:00 do niedzieli do godziny 23:59.
Glovo – Okres rozliczeniowy w aplikacji Glovo trwa tydzień, od poniedziałku od godziny 00:00 do niedzieli do godziny 23:59. Raporty z aplikacji Glovo są wysyłane w środy lub czwartki. Szczegóły dotyczące wypłat gotówki są widoczne w zestawieniu, które kurier otrzymuje na swój adres e-mail bezpośrednio od firmy Glovo.
Stuart - Okres rozliczeniowy w aplikacji Stuart trwa tydzień, od poniedziałku od godziny 00:00 do niedzieli do godziny 23:59. Zestawienia są przesyłane przez Stuart w środy lub czwartki.
Uber Eats – okres rozliczeniowy aplikacji jest tygodniowy i trwa od poniedziałku od godziny 04:00 do następnego poniedziałku do godziny 03:59.
Xpress Delivery – okres rozliczeniowy aplikacji jest dwutygodniowy. Trwa od 01 do 15 i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wypłata następuje do 2 tygodni po zamknięciu danego okresu. - Zastrzegamy sobie jednak, że w przypadku gdy będą miały miejsce sytuacje, od których nie jesteśmy zależni (awarie banków, awarie aplikacji, dni wolne od pracy itp.), to wypłaty mogą zostać opóźnione. Zgodnie z umową wypłaty powinny zostać zrealizowane do 7 dni od daty rozliczenia.
- Proszę pamiętać, że mamy obowiązek opłacenia podatku VAT.
- Podatek od umowy najmu pojazdu (Podatek PPE) możesz zmniejszać dostarczając nam przez panel.ptdpartner.pl faktury kosztowe (paliwo, naprawy, części, akcesoria, myjnię itp.).
- Posiadamy również „Program Partnerski”, który służy uzyskaniu dodatkowych przychodów i darmowych rozliczeń. Partner polecający znajomego może skorzystać ze specjalnego linku, który jest dostępny w zakładce „Program Partnerski”. Twój znajomy musi rozliczyć się ze swoich dochodów co najmniej raz - dopóki tego nie zrobi, nie będziesz mógł wykorzystać darmowego rozliczenia.
5. Dodatkowe usługi.
Koszt usług dodatkowych:
- Korekta rozliczenia wstecz na życzenie dostawcy – 40 zł
- Wystawienie zaświadczenia o zarobkach lub innego dokumentu związanego ze współpracą – 50 zł (przesłanie skanu) ; 60 zł za przesłanie pocztą (polecony, priorytet)
- Obsługa komornicza – 50 zł za każde pismo
- Korekty ZUS – od 100 zł
Zasady współpracy zostały stworzone dzięki kilkuletniej pracy i dążeniom do maksymalnego poziomu zadowolenia naszych Partnerów, po to by nasza współpraca rozwijała się na jak najwyższym poziomie. Chcemy wychodzić na przeciw Twoim oczekiwaniom, ulepszając nasze działania tak abyś z czystym sumieniem i pełną chęcią nas polecał.